Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 18.02.2018, 11:35

Новооріхівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім. О.Г.Лелеченка

Меню сайту
Категорії розділу
Модель виховної системи школи [4]
Національно-патріотичне виховання [4]
Волонтери [0]

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Січень » 24 » Педагогічна рада
11:42
Педагогічна рада

       16.01.2017 року в Ноооріхівській ЗШ І-ІІІ ст. ім. О.Г,Лелеченка відбулася чергова традиційна педагогічна рада з питання готовності учнів 4 класу до навчання в основній школі.

    Директор школи Магура О.О. зазначила, що період переходу із початкової школи в основну є важливим етапом у розвитку особистості школяра. Не всі діти виявляються психологічно готовими до подолання труднощів адаптаційного періоду, не всі здатні відповідати новим, більш високим, вимогам. Тому перехід із початкової в середню ланку традиційно вважається однією із складних психолого-педагогічних проблем, а період адаптації в 5 класі – одним із найскладніших періодів шкільного навчання. Директор школи зазначила, що слід виділити основні критерії психолого-педагогічної готовності учнів 4 класу до переходу в середню ланку школи: психологічна, навчальна, емоційна, трудова. Оксана Олександрівна проаналізувала психолого-педагогічну готовність учнів 4 класу відповідно до  зазначених критеріїв.

    Оксана Олександрівна проаналізувала роботу класовода 4 класу Калюги Л.А. і дійшла висновку, що Людмила Анатоліївна у навчально-виховному процесі спирається на мотивацію, міжпредметні зв’язки. На уроках фізкультури учитель забезпечує різноплановість вправ, дотримується рухового режиму. Людмила Анатоліївна звертає увагу на каліграфію, дає дітям творчі завдання, вводить краєзнавчий матеріал. На початку уроку вчитель ставить проблемні запитання, завдання, розв’язання  яких потім є головним мотивом на уроці. Оксана Олександрівна зробила висновок, що вже на початку навчального року учні 4 класу були адаптовані до навчання після літніх канікул.

    Класовод 4 класу Калюга Л.А. зазначила, що за роки навчання в школі діти влилися в шкільне життя, навчилися спілкуватися з однолітками. В класі склалися доброзичливі стосунки між учителями і учнями. Більшість дітей жваві, рухливі. Людмила Анатоліївна детально проаналізувала рівень навчальних досягнень учнів школярів, дала психолого-педагогічну характеристику класу. Класовод зокрема відмітила, що за рівнем знань клас середній, відмінників  немає, найсильнішими є Остапенко Лілія і Яковченко Діана. Особливої уваги з боку вчителів потребують Головань Олександр, Якименко Тетяна, Шендерьова Діана, Качаненко Іван.

    Діти беруть активну участь у позаурочних заходах, із задоволенням відвідують шкільні гуртки. Людмила Анатоліївна висловила думку, що учні 4 класу готові до переходу до навчання у середній школі.

    Тарасенко Л.О., заступник директора школи з навчально-виховної роботи. проаналізувала відвідані нею уроки і виховні заходи і на основі цього зробила висновок про рівень готовності учнів 4 класу до навчання у середній школі. Вона відмітила, що клас – це колектив, який тісно співпрацює з учителем, розуміє його. Людмила Анатоліївна на уроках постійно повторює вивчений матеріал, вимагає від учнів повних відповідей на запитання. Учитель завжди працює з класом, проводить індивідуальну роботу, намагається кожному за потреби надати допомогу. Учні 4 класу вміють охайно працювати біля дошки. Людмила Анатоліївна доречно і продуктивно використовує у роботі технічні засоби навчання, особливо це стосується уроків природознавства. Усе це сприятиме  полегшенню процесу адаптації при переході школярів від початкової ланки навчання до середньої.   

    Гарнаженко Л.П., заступник директора школи з виховної роботи,  зауважила, що багато залежить від особистості першого вчителя. Але не менш важливо, хто візьме дітей в основній школі. Велику увагу слід приділяти співпраці класовода 4 класу з колегами, які приймуть клас на новому освітньому етапі. Важливою є передача інформації про клас. Вагомим аспектом взаємодії є узгодження єдиних педагогічних вимог до учнів.

    Людмила Павлівна відмітила, що протягом усього викладання у 4 класі діяльність Калюги Л.А. спрямована на якісну підготовку учнів класу до нового етапу їхнього майбутнього життя – переходу до основної школи. Створений нею простір життя четвертокласників дає поштовх для виникнення у дітей запитань, стимулювання поведінки, дозволяє перевірити свої сили у процесі навчання та проведенні виховних заходів.

    Мірошниченко Т.І., учитель математики, яка буде працювати в цьому класі наступного року відмітила, що відвідані нею уроки математики у 4 класі дають змогу зробити висновок, що Людмила Анатоліївна значну увагу приділяє повторенню вивченого матеріалу. Вчитель вимагає, щоб учні при знаходженні значення виразу виконували в стовпчик всі дії. Діти більшість задач розв’язує з планом, повторюючи при цьому теоретичний матеріал. Тамара Іванівна висловила думку, що учителю слід більше уваги звертати на усний рахунок.

Переглядів: 75 | Додав: karpo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz