Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 18.07.2019, 10:54

Новооріхівська ЗШ І-ІІІ ступенів ім. О.Г.Лелеченка

Меню сайту
Категорії розділу
Модель виховної системи школи [4]
Національно-патріотичне виховання [4]
Волонтери [0]

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Модель  виховної системи «Школа виховання прекрасного»

Новооріхівської ЗШ І-ІІІ ступенів  ім.О.Г.Лелеченка

Гарнаженко Л.П.,  заступник директора з НВР

Новооріхівської ЗШ І-ІІІ ступенів ім.О.Г.Лелеченка

 

В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності; формуванню творчої особистості свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.  Це зумовлює необхідність нового підходу до системи виховання, розробок і впровадження нових педагогічних технологій, активізації ролі органів учнівського шкільного самоврядування, що сприятиме цілісному, гармонійному розвитку особистості учня, його самореалізації.

Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» визначено стратегію і тактику виховної діяльності, передбачено впровадження інноваційних психолого-педагогічних технологій, створення власної виховної системи, стратегічною метою якої є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сімянин, професіонал.

Своє завдання ми вбачаємо у створенні моделі такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних, моральних цінностей учня, розвитку його творчих здібностей, вихованню норм поведінки, допомагала у саморозвитку та самореалізації особистості дитини та завдяки якій школяр збагатився б красою інтелектуальною,  моральною, духовною та фізичною. Тому педагогічним колективом визначено модель виховної системи «Школа виховання прекрасного».

Мета впровадження моделі: формувати готовність людини до естетичної  організації середовища, в якому вона живе, працює, вчить­ся, відпочиває;  потребу виявляти естетичну виразність у навчальній, виробничій, побутовій діяльності та естетичну культуру у взаєминах з людьми.

     В основу нашої моделі виховної системи покладено  ідеї  естетичного  виховання. Естетичне виховання –  розвиток  у школярів  почуття краси.  Діти мають  бачити прекрасне і самі творити красу. Ми прагнемо, щоб кожен учень усвідомив, що він має можливість внести певну частку в естетизацію життєвого середовища своєї родини, школи, нашого села, району, області і цілої держави та відчути причетність своїх батьків, дідів і прадідів, свого історичного коріння до культури рідного народу. В той же час дитина може збагатити свою особистість культурними досягненнями людства.

Перед педагогами Новооріхівської ЗШ І-ІІІ ступенів імені О.Г.Лелеченка стоїть виховна проблема школи, а саме: «Впровадження діяльнісного підходу у виховний процес з метою формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів». Завдяки моделі виховної системи «Школа виховання прекрасного» ми працюємо над розвитком активної особистості, яка бачить красу навколо себе, сама творить її, крок за кроком піднімаючись сходи­нами самовдосконалення, та допомагає іншим сприймати та творити прекрасне.

Серед різних засобів виховання виховання красою має у нас першочергове значення. Вчителі нашої школи дійшли спільної думки, що успіх виховання багато в чому визначається розвитком емоційно-чуттєвої сфери. Спочатку ми вчимо відчувати красу природи, потім красу мистецтва і, нарешті, підводим вихованців до розуміння вищої краси: краси людини, її праці, вчинків і життя.

Модель виховної системи «Школа виховання прекрасного» стала засобом відродження національної культури; зупинення соціальної деградації; стимулом пробудження високих моральних якостей: совісті, патріотизму, людяності, почуття громадянської і власної гідності, творчої ініціативи. Вона сприяє духовному та інтелектуальному збагаченню учнів, активізує їх роботу над фізичною досконалістю.

Ми враховуємо особливості виховного впливу навколишнього середовища, вирішуємо питання встановлення оптимальних взаємин із соціумом, а також створення цілісного виховного простору.

Шляхи  реалізації:

1. Наукове  та  організаційно-методичне   забезпечення процесу виховання.

2. Підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу

    виховання.

3. Активізація творчого потенціалу педагогів у доборі методів, форм, засобів

    та технологій виховання.

4. Забезпечення єдності навчання та виховання як двох взаємозалежних

     складників системи освіти.

5. Розширення спектру суб’єктів виховання (Див. схему)

6. Посилення відповідальності суб’єктів виховання за здійснення цього

    процесу.

7. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення взаємодії сім’ї та школи.

8. Поєднання організаційно-педагогічної,    родинно-сімейної,    національно-

     культурної    та    просвітницької діяльності учителів, батьків, учнів,

     громадськості.

Кінцева мета: формування і розвиток морально-духовної життєво-компетентної особистості,  яка реалізує естетичний потенціал у виробничо-трудовій, суспільно-політичній діяльності та у відношенні до природи, в культурі і побуті. 


Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz